tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Nätverken stöper om sig – därför satsar de på performance marketing

Nätverksjättarna Group M, OMG och Dentsu riktar ett allt större fokus mot performance marketing. Samtidigt hoppas Collaboration Art på att vinna fördelar genom att konsolidera branschen. Byråerna om: ✓Motiven ✓Konkurrensen ✓Hindren på vägen.

Publicerad: 29 november 2022, 06:51

Ämnen i artikeln:

Digitala temaveckorTema: Mediebyråernas förändrade rollToppnyheter förmiddagDentsu AegisIprospectVizeumGroup MMediacom

Foto: Dilok Klaisataporn

Det var i början på 2021 som Dentsu-ägda Vizeum fusionerades med Iprospect. Bakgrunden till att de valde att behålla varumärket Iprospect var att de ville ha ett fokus på

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev