Mediebyråer
Nätverken stöper om sig – därför satsar de på performance marketing
Nätverksjättarna Group M, OMG och Dentsu riktar ett allt större fokus mot performance marketing. Samtidigt hoppas Collaboration Art på att vinna fördelar genom att konsolidera branschen. Byråerna om: ✓Motiven ✓Konkurrensen ✓Hindren på vägen.
Publicerad: 29 november 2022, 06:51
Foto: Dilok Klaisataporn
Det var i början på 2021 som Dentsu-ägda Vizeum fusionerades med Iprospect. Bakgrunden till att de valde att behålla varumärket Iprospect var att de ville ha ett fokus på
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.