Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Musiknörden som ska ratta Sveriges Mediebyråer

Publicerad: 14 juli 2022, 05:30

Det bästa med mediebyråbranschen är alla unika kunder, säger Benjamin Holmfred: ”Ena dagen säljer man blöjor, dagen efter resor, och den tredje dagen bilar. Kundernas behov är så olika att man aldrig slutar att utvecklas”.

Kunskapstörst och motvind driver Sveriges Mediebyråers nya ordförande Benjamin Holmfred. Men vägen in i byråbranschen var inte självklar utan gick via musikindustrin.


Ämnen i artikeln:

Sveriges MediebyråerToppnyheter förmiddag

I början av juni stod det klart att Adons Daniel Eriksson efter tre år lämnar ifrån sig ordförandeklubban för Sveriges Mediebyråer till Magnas vd Benjamin Holmfred.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev