Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Mindshare vinner Samsung – tar över digitala uppdraget

Publicerad: 7 september 2022, 08:54

Mindshare tar över Samsung. Från vänster: Clara Grelsson från Mindshare, Sargon Demirdag från Samsung, Emma Cedell från Samsung, Jenny Fisher-Toivo från Samsung, Mikael Christenson från Mindshare, Lovisa Smedberg från Acceleration.

Foto: Magnus Sandberg

Mindshare blir nordisk huvudbyrå för Samsung. ”Ett prestigefullt uppdrag”, säger Clara Grelsson, vd på Mindshare.


Ämnen i artikeln:

MindshareSamsungToppnyheter eftermiddagRedaktionens val

Mindshare ska hädanefter hantera Samsungs digitala marknadsföring i Norden. I samband med det tar byrån även över som lead för det nordiska kontot.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev