Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Mindshare utökar marknadsteamet

Publicerad: 30 november 2021, 11:36

Mindshare hämtar sin nya Marketing & PR Director Marcus Björling från Djurgården Fotboll.


Ämnen i artikeln:

Mindshare

Marcus Björling, som ansluter till Mindshare nu i veckan, har senast haft uppdraget som pr-och kommunikationsansvarig för Djurgården Fotboll. Tidigare i karriären har han bland annat arbetat med kommunikation för SJ och Postkodlotteriet, men han har också en bakgrund inom journalistiken.

Rekryteringen av honom beskrivs därför som en förstärkning av såväl marknads- som pr-avdelningen.

– Med sin bakgrund från såväl kundsidan och journalistik tillsammans med erfarenheten från sportens värld blir Marcus blir ett välkommet tillskott i vårt arbete att fortsätta utveckla Mindshare, jag är helnöjd, säger Clara Grelsson, vd på Mindshare som i slutet av 2020 började samarbeta med pr-byrån Hill+Knowlton, i ett pressmeddelande.

När Marcus Björling fick erbjudandet om att komma till bolaget var han inte sen på att tacka ja.

– Att få arbeta nära och tillsammans med så många kompetenta människor, att få lyfta dessa och arbetet som görs av den lila familjen, och hjälpa våra kunder i deras resor mot en spännande och effektfull verksamhet ser jag verkligen fram emot, säger han i en kommentar.

Linnéa Kihlström

Chefredaktör och ansvarig utgivare

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.