onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Mediebyråerna utmanas från nya håll – här är konsultjättarnas motiv

Publicerad: 28 november 2022, 13:18

Foto: alphaspirit

Mediebyråerna har fått nya konkurrenter. Accenture Song och Arc är bara två exempel på storspelare som de senaste åren tagit en bit av den svenska marknadsföringskartan. Men vilka motiv har egentligen konsultjättarna och vilka strategier kommer att bli viktiga framöver?

Ämnen i artikeln:

Tema: Mediebyråernas förändrade rollDigitala temaveckorKristina JuhlinToppnyheter eftermiddag

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Internationella konsult- management- och revisionsjättar, däribland Accenture Song, Mc Kinsey, Deloitte, PWC och Arc, har de senaste åren tagit mark på byråsidan. Det genom att lägga vantarna på kreativa byråer,

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev