Mediebyråer
Mediebyråerna utmanas från nya håll – här är konsultjättarnas motiv
Publicerad: 28 november 2022, 13:18
Foto: alphaspirit
Mediebyråerna har fått nya konkurrenter. Accenture Song och Arc är bara två exempel på storspelare som de senaste åren tagit en bit av den svenska marknadsföringskartan. Men vilka motiv har egentligen konsultjättarna och vilka strategier kommer att bli viktiga framöver?
Ämnen i artikeln:
Tema: Mediebyråernas förändrade rollDigitala temaveckorKristina JuhlinToppnyheter eftermiddagInternationella konsult- management- och revisionsjättar, däribland Accenture Song, Mc Kinsey, Deloitte, PWC och Arc, har de senaste åren tagit mark på byråsidan. Det genom att lägga vantarna på kreativa byråer,
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.