Mediebyråer
Mediebyråerna utmanas från nya håll – här är konsultjättarnas motiv
Publicerad: 28 november 2022, 13:18
Foto: alphaspirit
Mediebyråerna har fått nya konkurrenter. Accenture Song och Arc är bara två exempel på storspelare som de senaste åren tagit en bit av den svenska marknadsföringskartan. Men vilka motiv har egentligen konsultjättarna och vilka strategier kommer att bli viktiga framöver?
Ämnen i artikeln:
Tema: Mediebyråernas förändrade rollDigitala temaveckorToppnyheter eftermiddagKristina JuhlinInternationella konsult- management- och revisionsjättar, däribland Accenture Song, Mc Kinsey, Deloitte, PWC och Arc, har de senaste åren tagit mark på byråsidan. Det genom att lägga vantarna på kreativa byråer,
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.