fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Mediebyråerna utmanas från nya håll – här är konsultjättarnas motiv

Publicerad: 28 november 2022, 13:18

Foto: alphaspirit

Mediebyråerna har fått nya konkurrenter. Accenture Song och Arc är bara två exempel på storspelare som de senaste åren tagit en bit av den svenska marknadsföringskartan. Men vilka motiv har egentligen konsultjättarna och vilka strategier kommer att bli viktiga framöver?

Ämnen i artikeln:

Tema: Mediebyråernas förändrade rollDigitala temaveckorToppnyheter eftermiddagKristina Juhlin

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Internationella konsult- management- och revisionsjättar, däribland Accenture Song, Mc Kinsey, Deloitte, PWC och Arc, har de senaste åren tagit mark på byråsidan. Det genom att lägga vantarna på kreativa byråer,

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev