Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Mediebyråerna: Turbulens, cookiedöd och reklamtrötthet präglar framtidens annonsmarknad

Mediebyråerna: Turbulens, cookiedöd och reklamtrötthet präglar framtidens annonsmarknad

Mediebyråerna är rörande överens. Fragmenteringen av mediemarknaden kommer bara att fortsätta. Cookiedöden och reklamtröttheten skapar utmaningar, samtidigt som mätbarheten ställs på sin spets.

Publicerad: 10 mars 2021, 12:22

Ämnen i artikeln:

CaratWavemakerHearMindshareFramtidens annonsmarknad

Jochum Forsell, Hear, Petter Janbell, Carat, Clara Grelsson, Mindshare, och Cecilia Sundström, Wavemaker, ger sin syn på vad som väntar på annonsmarknaden.

I samband med intåget av smartphones, Facebook och Youtube i mitten på 2000-talet började man på allvar prata om en ökad fragmentering på mediemarknaden. Och inflödet av nya kanaler och

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.