onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Mediebyråerna: Turbulens, cookiedöd och reklamtrötthet präglar framtidens annonsmarknad

Mediebyråerna: Turbulens, cookiedöd och reklamtrötthet präglar framtidens annonsmarknad

Mediebyråerna är rörande överens. Fragmenteringen av mediemarknaden kommer bara att fortsätta. Cookiedöden och reklamtröttheten skapar utmaningar, samtidigt som mätbarheten ställs på sin spets.

Publicerad: 10 mars 2021, 12:22

Ämnen i artikeln:

CaratWavemakerHearMindshareTema: Framtidens annonsmarknadCross Media Measurement

Jochum Forsell, Hear, Petter Janbell, Carat, Clara Grelsson, Mindshare, och Cecilia Sundström, Wavemaker, ger sin syn på vad som väntar på annonsmarknaden.

I samband med intåget av smartphones, Facebook och Youtube i mitten på 2000-talet började man på allvar prata om en ökad fragmentering på mediemarknaden. Och inflödet av nya kanaler och

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev