Mediebyråer
Mediebyråerna: Turbulens, cookiedöd och reklamtrötthet präglar framtidens annonsmarknad
Mediebyråerna: Turbulens, cookiedöd och reklamtrötthet präglar framtidens annonsmarknad
Mediebyråerna är rörande överens. Fragmenteringen av mediemarknaden kommer bara att fortsätta. Cookiedöden och reklamtröttheten skapar utmaningar, samtidigt som mätbarheten ställs på sin spets.
Publicerad: 10 mars 2021, 12:22
Jochum Forsell, Hear, Petter Janbell, Carat, Clara Grelsson, Mindshare, och Cecilia Sundström, Wavemaker, ger sin syn på vad som väntar på annonsmarknaden.
I samband med intåget av smartphones, Facebook och Youtube i mitten på 2000-talet började man på allvar prata om en ökad fragmentering på mediemarknaden. Och inflödet av nya kanaler och
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.