Mediebyråer
Mediebyråerna rustar olika inför Amazon – Tre kronor om strategin att starta byrå
Publicerad: 6 oktober 2020, 09:12
”Amazon är så mycket mer än en mediekanal”, säger Tre Kronors vd Håkan Jerner om bakgrunden till att de startar en Amazonbyrå. Foto: Montage: Getty Images / pressbild på Håkan Jerner
Mediebyråernas Amazonstrategier går isär. De flesta byråer väljer att satsa på expertkompetens medan OMG och Tre Kronor startar byråer inriktade på Amazon specifikt.
För mediebyråerna innebär Amazons intåg på den svenska marknaden ytterligare en mediekanal att hålla sig uppdaterade på vilket givetvis kan innebära en utmaning. Samtidigt finns det så klart även ytterligare
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.