torsdag21 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Mediebyråerna rustar olika inför Amazon – Tre kronor om strategin att starta byrå

Publicerad: 6 oktober 2020, 09:12

”Amazon är så mycket mer än en mediekanal”, säger Tre Kronors vd Håkan Jerner om bakgrunden till att de startar en Amazonbyrå. Foto: Montage: Getty Images / pressbild på Håkan Jerner

Mediebyråernas Amazonstrategier går isär. De flesta byråer väljer att satsa på expertkompetens medan OMG och Tre Kronor startar byråer inriktade på Amazon specifikt.

Ämnen i artikeln:

AmazonTre Kronor Media

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


För mediebyråerna innebär Amazons intåg på den svenska marknaden ytterligare en mediekanal att hålla sig uppdaterade på vilket givetvis kan innebära en utmaning. Samtidigt finns det så klart även ytterligare

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev