Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Mediebyråerna: ”Ett mörkt moln hänger över oss”

Publicerad: 8 november 2022, 12:03

Daniel Eriksson, Adon. Emma Thorp, Publicis, Nike Carlstoft, Dentsu.

Foto: Getty/Pressbild/Janne Næss

Från en coronapandemi till en lågkonjunktur med skenande inflation. Mediebyråernas bokslut vittnar om att många bolag återhämtar sig – men samtidigt tornar nya mörka moln upp på himlen.

Ämnen i artikeln:

MediebyråerToppnyheter eftermiddagRedaktionens valDentsu AegisPublicisAdonKartläggning: bokslut 2021

Joakim Wedholm

joakim.wedholm@dagensmedia.se


När finanskrisen slog till med full kraft 2008 och världens finansmarknader stod inför en fullständig kollaps skrev en av världens mest renommerade investerare, Warren Buffet, en självsäker debattartikel i New

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev