Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag13.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Mediebyråerna blir inhousekonsulter

Publicerad: 8 November 2019, 12:44

Sebastian Rosberg, Fredrik Forsberg, Nike Carlstoft och Fredrik Eriksson berättar om hur deras byråer påverkas av att annonsörerna tar hem sina medieköp.

Mediebyråerna ställer om till att i större utsträckning fungera som en rådgivande part när kunderna väljer att plocka hem sina digitala medieköp.


Ämnen i artikeln:

OMDScreamCaratIPG

Allt fler annonsörer väljer efter att tidigare ha hanterat köp i sociala medier och av sökord inhouse även att ta hem de programmatiska medieköpen.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

OMDScreamCaratIPG

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.