Mediebyråer
Mediacom vill ta helhetsgrepp om kundernas affär
Publicerad: 21 juni 2022, 05:17
”Vi pratar mer med kunderna om deras affärsmål i stället för endast deras marknadsföringsmål”, säger Morten Flamand. Foto: Mediacom
Mediacom ska ta ett större helhetsgrepp kring kundernas affär. Den kommande lanseringen av Essencemediacom är en del av byråns strategi. ”Kunderna vill ha färre ställen att gå till”, säger Morten Flamand.
En omställning har skett och sker fortfarande inom Group M:s Mediacom. Hårddraget har de gått från att hantera klassiska medieköp till att ta ett större helhetsgrepp om annonsörernas affär. Så
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.