tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Mediacom vill ta helhetsgrepp om kundernas affär

Publicerad: 21 juni 2022, 05:17

”Vi pratar mer med kunderna om deras affärsmål i stället för endast deras marknadsföringsmål”, säger Morten Flamand. Foto: Mediacom

Mediacom ska ta ett större helhetsgrepp kring kundernas affär. Den kommande lanseringen av Essencemediacom är en del av byråns strategi. ”Kunderna vill ha färre ställen att gå till”, säger Morten Flamand.

Ämnen i artikeln:

Toppnyheter förmiddagMediacomGroup M

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


En omställning har skett och sker fortfarande inom Group M:s Mediacom. Hårddraget har de gått från att hantera klassiska medieköp till att ta ett större helhetsgrepp om annonsörernas affär. Så

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev