Mediebyråer
Med bredd och spets: Så förändras byråernas strategier till ”one stop shop”-lösningar
Landskapet för byråerna har förändrats drastiskt de senaste åren. Idag finns det fler vägar att nå ut med budskap än någonsin – och med förändringarna krävs nya lösningar. Här förklarar några av Sveriges ledande byråer varför de har breddat sitt erbjudande – och hur de behåller sin spets.
Publicerad: 9 februari 2023, 14:10
Fredrik Eriksson, vd för OMG, Emil Thelander, managing director på Drum och Emma Thorp, vd för Publicis Sverige.
Foto: Pressbild/Getty
Bredd eller spets. Generalist eller specialist.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.