Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag25.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Massiv kritik mot prispressen i pitcher: ”I slutändan drabbas annonsören”

Publicerad: 25 Augusti 2020, 10:00

Susanne Elias, vd på Media Path, och John Aleman, investment director på Amplifi.

Mediebyråerna tvingas i pitcher att garantera så låga mediepriser att de inte går att hålla. Det vittnar flera mediebyråchefer om. ✓Media Path i skottgluggen ✓Byråerna tar hellre straffavgifter ✓Kundrelationen försämras


Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktAmplifi

I takt med att mediemarknaden har blivit mer komplex har behovet av auditörer, eller byråvalskonsulter, blivit allt större. Relationen mellan mediebyråer och auditörer är inte alltid friktionsfri, och nu vittnar

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktAmplifi

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.