Mediebyråer
Massiv kritik mot prispressen i pitcher: ”I slutändan drabbas annonsören”
Publicerad: 25 augusti 2020, 10:00
Susanne Elias, vd på Media Path, och John Aleman, investment director på Amplifi.
Mediebyråerna tvingas i pitcher att garantera så låga mediepriser att de inte går att hålla. Det vittnar flera mediebyråchefer om. ✓Media Path i skottgluggen ✓Byråerna tar hellre straffavgifter ✓Kundrelationen försämras
I takt med att mediemarknaden har blivit mer komplex har behovet av auditörer, eller byråvalskonsulter, blivit allt större. Relationen mellan mediebyråer och auditörer är inte alltid friktionsfri, och nu vittnar
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.