Få hela storyn
Starta din prenumeration
Mediebyråer
Publicerad: 25 Augusti 2020, 10:00
Susanne Elias, vd på Media Path, och John Aleman, investment director på Amplifi.
Mediebyråerna tvingas i pitcher att garantera så låga mediepriser att de inte går att hålla. Det vittnar flera mediebyråchefer om. ✓Media Path i skottgluggen ✓Byråerna tar hellre straffavgifter ✓Kundrelationen försämras
I takt med att mediemarknaden har blivit mer komplex har behovet av auditörer, eller byråvalskonsulter, blivit allt större. Relationen mellan mediebyråer och auditörer är inte alltid friktionsfri, och nu vittnar
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.