Mediebyråer
Marknadschefernas dom: Här är deras favoritmedier
Publicerad: 12 mars 2021, 11:51
Ragnar Tingström på Scream berättar om vad marknadscheferna efterfrågar när de köper annonsutrymme i medierna.
Montage: Scream + Getty Images
Dagens Media har tagit del av exempel på vad marknadschefer säger om sina favoritmedier – och pratat med Ragnar Tingström på Scream om vad som sticker ut och är återkommande i undersökningen ”Årets Media 2020”. Och trenden är tydlig: Medierna förser annonsörerna med allt mer underlag och data för lyckade kampanjer.
Ämnen i artikeln:
TV4ScreamSchibstedGoogleFacebookInstagramEgmont PublishingEgmontMediekompanietOcean OutdoorBauer Media GroupTema: Framtidens annonsmarknadI enkätundersökningen Årets Media ger annonsörernas marknadschefer sin syn på vilka medier de gillar och som bäst svarar upp mot deras behov. Undersökningen och rankningen Årets Media görs årligen sedan
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.