söndag26 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Marknadschefernas dom: Här är deras favoritmedier

Publicerad: 12 mars 2021, 11:51

Ragnar Tingström på Scream berättar om vad marknadscheferna efterfrågar när de köper annonsutrymme i medierna.

Montage: Scream + Getty Images

Dagens Media har tagit del av exempel på vad marknadschefer säger om sina favoritmedier – och pratat med Ragnar Tingström på Scream om vad som sticker ut och är återkommande i undersökningen ”Årets Media 2020”. Och trenden är tydlig: Medierna förser annonsörerna med allt mer underlag och data för lyckade kampanjer.

Ämnen i artikeln:

TV4ScreamSchibstedGoogleFacebookInstagramEgmont PublishingEgmontMediekompanietOcean OutdoorBauer Media GroupTema: Framtidens annonsmarknad

David Gustavsson

david.gustavsson@dagensmedia.se


I enkätundersökningen Årets Media ger annonsörernas marknadschefer sin syn på vilka medier de gillar och som bäst svarar upp mot deras behov. Undersökningen och rankningen Årets Media görs årligen sedan

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev