onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Marknadscheferna: Därför byter vi mediebyrå

Publicerad: 2 december 2022, 06:50

Jeanette Asteborg, marknadschef på Volkswagen, Gina Azaric marknadschef på Telia Sverige, Linda Olsson, global marknadsdirektör på Lindex och Jenny Fisher Toivo på Husqvarna.

Kompetensbrist, effektiviseringar och kostnadsbesparingar är några av de vanligaste skälen till att annonsörerna byter mediebyråer. Det menar marknadscheferna på Volkswagen, Husqvarna, Telia och Lindex.

Ämnen i artikeln:

Digitala temaveckorTema: Mediebyråernas förändrade rollVolkswagenTeliaToppnyheter förmiddag

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Mediebyråernas uppdrag är att hjälpa kunderna med deras utmaningar och därmed måste byråerna också anpassa sig och utvecklas efter kundernas behov. För att lyckas med det det skruvar mediebyråerna hela

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev