Mediebyråer
Marknadscheferna: Därför byter vi mediebyrå
Publicerad: 2 december 2022, 06:50
Jeanette Asteborg, marknadschef på Volkswagen, Gina Azaric marknadschef på Telia Sverige, Linda Olsson, global marknadsdirektör på Lindex och Jenny Fisher Toivo på Husqvarna.
Kompetensbrist, effektiviseringar och kostnadsbesparingar är några av de vanligaste skälen till att annonsörerna byter mediebyråer. Det menar marknadscheferna på Volkswagen, Husqvarna, Telia och Lindex.
Ämnen i artikeln:
Digitala temaveckorTema: Mediebyråernas förändrade rollVolkswagenTeliaToppnyheter förmiddagMediebyråernas uppdrag är att hjälpa kunderna med deras utmaningar och därmed måste byråerna också anpassa sig och utvecklas efter kundernas behov. För att lyckas med det det skruvar mediebyråerna hela
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.