Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Mediebyråer

Lindex letar mediebyrå – till åtta marknader

Publicerad: 21 Augusti 2019, 11:00

Henrik Sörstedt är director of customer experience på Lindex.

Foto: Press

Nu skrotar Lindex sitt system med lokala mediebyråer – och söker i stället en mediebyrå som kan ta över deras åtta viktigaste marknader. ”Vi behöver en mediestrategi där vi tänker in globala aspekter”, säger Henrik Sörstedt, director of customer experience.


Ämnen i artikeln:

Lindex

– Våra konkurrenter är inte bara lokala spelare utan också internationella varumärken. Vi ser ett ökat intresse för Lindex även utanför våra nuvarande marknader. För att lyckas med det behöver

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Lindex

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev