Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Mediebyråer

Lindex letar mediebyrå – till åtta marknader

Publicerad: 21 Augusti 2019, 11:00

Henrik Sörstedt är director of customer experience på Lindex.

Foto: Press

Nu skrotar Lindex sitt system med lokala mediebyråer – och söker i stället en mediebyrå som kan ta över deras åtta viktigaste marknader. ”Vi behöver en mediestrategi där vi tänker in globala aspekter”, säger Henrik Sörstedt, director of customer experience.


Ämnen i artikeln:

Lindex

– Våra konkurrenter är inte bara lokala spelare utan också internationella varumärken. Vi ser ett ökat intresse för Lindex även utanför våra nuvarande marknader. För att lyckas med det behöver

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Lindex

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.