Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag12.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Lindex letar mediebyrå – till åtta marknader

Publicerad: 21 Augusti 2019, 11:00

Henrik Sörstedt är director of customer experience på Lindex.

Foto: Press

Nu skrotar Lindex sitt system med lokala mediebyråer – och söker i stället en mediebyrå som kan ta över deras åtta viktigaste marknader. ”Vi behöver en mediestrategi där vi tänker in globala aspekter”, säger Henrik Sörstedt, director of customer experience.


Ämnen i artikeln:

Lindex

– Våra konkurrenter är inte bara lokala spelare utan också internationella varumärken. Vi ser ett ökat intresse för Lindex även utanför våra nuvarande marknader. För att lyckas med det behöver

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Lindex

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.