Mediebyråer
Lindex jättepitch avgjord – de vann uppdraget
Publicerad: 3 mars 2020, 06:56
Bild 1/2 ”Den digitala kompetensen i kombination med starka team på alla marknader var viktig för oss”, säger Henrik Sörstedt, chef för Lindex kundupplevelse.
Lindex har utsett den globala byrån som ska leda klädkedjan rätt i medievalen. ”Att få arbeta med ett så välkänt varumärke som Lindex är enormt stort för oss”, säger byrån.
Det var i augusti förra året som Lindex gick ut i en stor mediebyråpitch för åtta av klädkedjans största marknader. Tidigare har de arbetat med flera olika mediebyråer lokalt.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.