Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Lindex jättepitch avgjord – de vann uppdraget

Publicerad: 3 mars 2020, 06:56

Bild 1/2  ”Den digitala kompetensen i kombination med starka team på alla marknader var viktig för oss”, säger Henrik Sörstedt, chef för Lindex kundupplevelse.

Lindex har utsett den globala byrån som ska leda klädkedjan rätt i medievalen. ”Att få arbeta med ett så välkänt varumärke som Lindex är enormt stort för oss”, säger byrån.


Ämnen i artikeln:

Dentsu AegisLindex

Det var i augusti förra året som Lindex gick ut i en stor mediebyråpitch för åtta av klädkedjans största marknader. Tidigare har de arbetat med flera olika mediebyråer lokalt. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Dentsu AegisLindex

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.