Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag31.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Lindex jättepitch avgjord – de vann uppdraget

Publicerad: 3 Mars 2020, 06:56

Bild 1/2  ”Den digitala kompetensen i kombination med starka team på alla marknader var viktig för oss”, säger Henrik Sörstedt, chef för Lindex kundupplevelse.

Lindex har utsett den globala byrån som ska leda klädkedjan rätt i medievalen. ”Att få arbeta med ett så välkänt varumärke som Lindex är enormt stort för oss”, säger byrån.


Ämnen i artikeln:

Dentsu AegisLindex

Det var i augusti förra året som Lindex gick ut i en stor mediebyråpitch för åtta av klädkedjans största marknader. Tidigare har de arbetat med flera olika mediebyråer lokalt. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Dentsu AegisLindex

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.