Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Lärdomarna från mediebyrån som införde full flexibilitet: ”Fantastiska resultat”

Publicerad: 12 september 2022, 12:30

Emma Thorp, vd för Publicis Groupe, berättar att det blivit lättare att rekrytera och behålla talang med nya distanspolicyn.

Foto: Pressbild/Publicis Groupe

För ett år sedan införde Publicis full flexibilitet för sina anställda. Mediebyråns vd, Emma Thorp, vittnar om nöjdare medarbetare, ökad kreativitet, lättare att locka talang och lägre personalomsättning.


Ämnen i artikeln:

PublicisTalangCoronavirusetTema: Talangjakten 2022Toppnyheter eftermiddagDigitala temaveckorRedaktionens val

Innan coronapandemin svepte över Sverige hörde hemmaarbete till ovanligheterna på svenska arbetsplatser. Bara några månader senare låg kontorslandskapen öde och de som kunde sköta sitt jobb på distans konverterade rum

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev