Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

KW Bruun och Howcom vände upp och ned på gamla arbetssätt – det blev resultatet

Publicerad: 28 juli 2021, 11:12

Sedan 1,5 år tillbaka arbetar KW Bruun med mediebyrån Howcom. Pandemin gjorde att den nya affärsmodellen dem emellan testades direkt, berättar Robin Jacobsson, marknadschef på KW Bruun, som ansvarar för importen av bland annat Opel till Sverige.

Foto: Opel + KW Bruun

Mediebyrån Howcom och bilimportören KW Bruun har nu samarbetat i 18 månader. För Dagens Media berättar de om utmaningarna och möjligheterna med ”inhouse 2.0”, vad effekten blir av att samarbeta mot ett gemensamt mål samt hur pandemin fått dem att justera avtalen.


Ämnen i artikeln:

KW BruunHowcom

För drygt 1,5 år sedan bröt KW Bruun med IUM för att i stället inleda ett tätt samarbete med mediebyrån Howcom. Bland annat var planen att KW Bruuns medarbetare i

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KW BruunHowcom

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News