Mediebyråer
KW Bruun och Howcom vände upp och ned på gamla arbetssätt – det blev resultatet
Publicerad: 28 juli 2021, 11:12
Sedan 1,5 år tillbaka arbetar KW Bruun med mediebyrån Howcom. Pandemin gjorde att den nya affärsmodellen dem emellan testades direkt, berättar Robin Jacobsson, marknadschef på KW Bruun, som ansvarar för importen av bland annat Opel till Sverige.
Foto: Opel + KW Bruun
Mediebyrån Howcom och bilimportören KW Bruun har nu samarbetat i 18 månader. För Dagens Media berättar de om utmaningarna och möjligheterna med ”inhouse 2.0”, vad effekten blir av att samarbeta mot ett gemensamt mål samt hur pandemin fått dem att justera avtalen.
För drygt 1,5 år sedan bröt KW Bruun med IUM för att i stället inleda ett tätt samarbete med mediebyrån Howcom. Bland annat var planen att KW Bruuns medarbetare i
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.