onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

KW Bruun och Howcom vände upp och ned på gamla arbetssätt – det blev resultatet

Publicerad: 28 juli 2021, 11:12

Sedan 1,5 år tillbaka arbetar KW Bruun med mediebyrån Howcom. Pandemin gjorde att den nya affärsmodellen dem emellan testades direkt, berättar Robin Jacobsson, marknadschef på KW Bruun, som ansvarar för importen av bland annat Opel till Sverige.

Foto: Opel + KW Bruun

Mediebyrån Howcom och bilimportören KW Bruun har nu samarbetat i 18 månader. För Dagens Media berättar de om utmaningarna och möjligheterna med ”inhouse 2.0”, vad effekten blir av att samarbeta mot ett gemensamt mål samt hur pandemin fått dem att justera avtalen.

Ämnen i artikeln:

KW BruunHowcom

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


För drygt 1,5 år sedan bröt KW Bruun med IUM för att i stället inleda ett tätt samarbete med mediebyrån Howcom. Bland annat var planen att KW Bruuns medarbetare i

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev