Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Kundrörelserna Q2: ”Vi ska öka medieinvesteringarna”

Publicerad: 7 juli 2022, 07:32

Sofia Karakatsanis Andersson (t.v.), head of digital & marketing på Hallon, och Frida Almqvist, mediechef för Eckes Granini.

Hallon och juicejätten Eckes Granini är två av annonsörerna som bytt mediebyrå under det andra kvartalet. Mediecheferna Frida Almqvist och Sofia Karakatsanis Andersson om valet av ny byrå och medieplanerna framåt.


Ämnen i artikeln:

IprospectAdonBizkit HavasCaratHearHowcomInitiative UniversalMediacomMindshareOMDPHDPublicisScreamTBSTre Kronor MediaWavemakerToppnyheter eftermiddag

Under årets första kvartal rörde det sig rejält på mediebyråmarknaden och 54 annonsörer bytte mediebyråer, enligt Dagens Medias kartläggning som bygger på byråernas egna uppgifter. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev