Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Kundrörelser Q3: Därför anlitar Adlibris mediebyrå för första gången

Publicerad: 14 oktober 2020, 05:41

”Vi vill stärka vår position”, säger Adlibris marknadschef Sofia Söderqvist om valet att ta hjälp av en mediebyrå.

Foto: Juliana Wiklund + Getty Images

Här är mediebyråerna som fått nya kunduppdrag under det tredje kvartalet. ✓ Två annonsörer anlitar mediebyråer för första gången ✓ Adlibris om byråvalet och positioneringen


Ämnen i artikeln:

CaratMedieinvesteringarH&MPHDWavemaker

Ruljansen har varit relativt låg på kundrörelsefronten under årets tredje kvartal, även om det ändå har skett en del byråbyten. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News