Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag13.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

IUM: ”Fler annonsörer kan dra i handbromsen”

Publicerad: 10 September 2019, 13:54

Joakim Flodin, vd på Schibsted Sales & Inventory, Jochum Forsell, vd på IUM och Alexander Lydecker, chief commercial officer på Bonnier News.

Foto: Janne Næss

Dystra siffror när Sveriges Mediebyråer presenterar senaste Mediebyråbarometern. Hårdast drabbad är kvällspressen. ✓ IUM:s vice vd Jochum Forsell om orosmolnen ✓ Bonniers Alexander Lydecker: ”Vi går kraftigt emot övriga marknaden” ✓ Schibsteds Joakim Flodin: ”Vi backar”.


Ämnen i artikeln:

Bonnier News SalesSchibstedIUMAlexander Lydecker

Det ser mörkt ut för mediebranschen sett till Sveriges medieinvesteringar förmedlade via Sveriges Mediebyråer. Alla mediekategorier redovisade röda siffror i den månatliga undersökningen, som Dagens Media rapporterade om tidigare

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.