Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Iprospect vinner Hallon: ”Bevisat starka”

Publicerad: 6 maj 2022, 13:26

På bilden från vänster: Tyra Friden, Iprospect, Martin Styrhagen, Iprospect, Sofia Karakatsanis Andersson, Hallon, Amelie Eriksson, Iprospect, Magnus Palm, Iprospect.

Foto: Pressbild

Efter en upphandling vinner Iprospect teleoperatören Hallon: ”En drömkund där vi får möjlighet att visa vad nya Iprospect är rustade för att göra”


Ämnen i artikeln:

MediebyråerIprospect

Hallon sökte en partner som är ”stark inom både varumärkesbyggande kommunikation och performance marketing”. Det verkar de nu ha hittat enligt ett pressmeddelande från mediebyrån Iprospect som vann upphandlingen.

– Vi letade efter en partner som kan tillföra nya perspektiv och som är bevisat starka på att få ihop varumärkesbyggande kommunikation med performance marketing. Iprospect imponerade stort med ett engagerat team som levererade en knivskarp strategi. Nu ser vi fram emot att vässa vår kommunikation och fortsätta vår varumärkesresa tillsammans med Iprospect, säger Sofia Karakatsanis Andersson, Head of Digital & Marketing på Hallon.

Samarbetet mellan hallon och iProspect inleddes redan den 1 april tidigare i år och innefattar research, strategi, medieköp och performance samt tech och datalösningar, enligt mediebyrån.

– Hallon är ett intressant bolag på tillväxtresa med en spännande position där vi ser fram emot att hjälpa dem ta ytterligare mark och vinna på sin marknad. En otroligt engagerad och kunnig kund i kombination med att de önskar ta ett helhetsgrepp gör Hallon till en riktig drömkund för oss där vi får möjlighet att visa vad nya Iprospect är rustade för att göra, säger Amelie Eriksson, Client service director på Iprospect i ett pressmeddelande.

 

 

Joakim Wedholm

Reporter

joakim.wedholm@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

MediebyråerIprospect

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev