söndag29 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Howcom och KW Bruun stöpte om affärsstrukturen före krig och pandemi: ”Extremt framgångsrikt”

Publicerad: 1 december 2022, 12:29

Mediebyrån Howcom och bilimportören KW Bruun inledde sitt nya, gemensamma arbetsätt ”inhouse 2.0” för snart tre år sedan. Det har fått båda två att stå stadigt i tider av osäkerhet, berättar KW Bruuns Robin Jacobsson.

Ämnen i artikeln:

Digitala temaveckorTema: Mediebyråernas förändrade rollKW BruunHowcomToppnyheter eftermiddag

JS

Johanna Sundbeck

johanna.sundbeck@bonniernews.se


Robin Jacobsson, marknadschef på bilimportören KW Bruun, tror på att arbeta tillsammans med andra och med öppna kort. När KW Bruun valde att inleda ett tätt samarbete med mediebyrån Howcom för snart tre år sedan var planen därför att upplägget skulle präglas av transparens, objektivitet och en gemensam målsättning, berättar Robin Jacobsson. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev