Mediebyråer
Howcom och KW Bruun stöpte om affärsstrukturen före krig och pandemi: ”Extremt framgångsrikt”
Publicerad: 1 december 2022, 12:29
Mediebyrån Howcom och bilimportören KW Bruun inledde sitt nya, gemensamma arbetsätt ”inhouse 2.0” för snart tre år sedan. Det har fått båda två att stå stadigt i tider av osäkerhet, berättar KW Bruuns Robin Jacobsson.
Ämnen i artikeln:
Digitala temaveckorTema: Mediebyråernas förändrade rollKW BruunHowcomToppnyheter eftermiddagRobin Jacobsson, marknadschef på bilimportören KW Bruun, tror på att arbeta tillsammans med andra och med öppna kort. När KW Bruun valde att inleda ett tätt samarbete med mediebyrån Howcom för snart tre år sedan var planen därför att upplägget skulle präglas av transparens, objektivitet och en gemensam målsättning, berättar Robin Jacobsson.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.