Få hela storyn
Starta din prenumeration
Mediebyråer
Publicerad: 8 februari 2022, 14:03
TBS ska hjälpa Helsingborgs Stad att locka besökare till H22 City Expo.
Ämnen i artikeln:
TBSMediebyrån TBS vinner uppdraget för Helsingborgs Stads mässa och innovationsshow H22 City Expo. Mässan pågår mellan den 30 maj och 3 juli i sommar.
Uppdraget omfattar medieköp i Sverige och internationellt för att locka besökare.
– Vi fick in många anbud från olika mediebyråer men vi upplevde TBS som den byrån som hade det mest attraktiva erbjudandet. De har god erfarenhet från liknande uppdrag, en stark lokal förankring och ett genuint intresse för projektet, säger Maria Linde, strategic lead på H22, i ett pressmeddelande.
Samarbetet mellan TBS och H22 inleds på en gång.
– Vi är så stolta och glada över att få jobba med Helsingborgs stad i detta initiativ. H22 är ett spännande koncept som berör en rad högaktuella frågor och kommer spela stor roll för både samtida och framtida generationer, säger Veronica Horvath, kundansvarig på TBS, i ett pressmeddelande.
Ämnen i artikeln:
TBS