Få hela storyn
Starta din prenumeration
Mediebyråer
Publicerad: 17 januari 2020, 07:19
Hearts & Science kommer ha specialister delvis baserade hos Stockholmsmässan. På bilden: Christina Kilström, Chief Marketing Officer, Stockholmsmässan.
Den digitala byrån Hearts & Science ska hjälpa Stockholmsmässan att locka fler besökare under 2020.
Ämnen i artikeln:
Hearts & ScienceHearts & Science, som är en del av Omnicom Media Group, arbetar sedan tidigare med kunder som Comeon, SEB, Pernod Ricard och Vimla. Nu kan byrån lägga till mötesarrangören Stockholmsmässan.
– Hearts & Science har ett intressant erbjudande där man bland annat kombinerar ett integrerat arbetssätt, man kommer ha specialister delvis baserade ute hos oss, ihop med ett stort tekniskt kunnande vilket blir av stor betydelse för oss, säger Christina Kilström, Chief Marketing Officer, Stockholmsmässan.
I och med samarbetet får Hearts & Science har om strategi, medieköp, analys och optimering.
Björn Lindgren, vd Hearts & Science, kommenterar:
– Stockholmsmässan är ett spännande uppdrag för oss där det dels handlar om att effektivisera marknadsföringen kring 30-talet mässor per år men också för att vi ska bidraga till att stärka Stockholm som besöksdestination. Vi har också fått i uppdrag att vässa deras organisation i sig genom att ha vår egen personal ute på plats, samt genom diverse utbildningar.
Ämnen i artikeln:
Hearts & Science