Mediebyråer
Hear om hösten: ”Flexibiliteten är här för att stanna”
Publicerad: 17 augusti 2020, 05:36
”Även om sommaren inte har varit en ”vanlig sommar” verkar det som att mediekonsumtionen gått tillbaka till ett mer traditionellt konsumtionsbeteende”, säger Urban Hilding, vd på Hear. Foto: Hear och Getty Images
De flexibla och ofta lägre prisnivåerna kommer att fortsätta, spår Hears vd Urban Hilding. Samtidigt ser han att mediekonsumtionen under sommaren återgått till ett mer normalläge.
Under sommarmånaderna juni och juli minskade medieinvesteringarna, förmedlade genom Sveriges Mediebyråers medlemmar, med 400 miljoner kronor.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.