Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Hear om hösten: ”Flexibiliteten är här för att stanna”

Publicerad: 17 augusti 2020, 05:36

”Även om sommaren inte har varit en ”vanlig sommar” verkar det som att mediekonsumtionen gått tillbaka till ett mer traditionellt konsumtionsbeteende”, säger Urban Hilding, vd på Hear.

Foto: Hear och Getty Images

De flexibla och ofta lägre prisnivåerna kommer att fortsätta, spår Hears vd Urban Hilding. Samtidigt ser han att mediekonsumtionen under sommaren återgått till ett mer normalläge.


Ämnen i artikeln:

Urban HildingHearMediebyråbarometern

Under sommarmånaderna juni och juli minskade medieinvesteringarna, förmedlade genom Sveriges Mediebyråers medlemmar, med 400 miljoner kronor. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.