lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Hear om hösten: ”Flexibiliteten är här för att stanna”

Publicerad: 17 augusti 2020, 05:36

”Även om sommaren inte har varit en ”vanlig sommar” verkar det som att mediekonsumtionen gått tillbaka till ett mer traditionellt konsumtionsbeteende”, säger Urban Hilding, vd på Hear. Foto: Hear och Getty Images

De flexibla och ofta lägre prisnivåerna kommer att fortsätta, spår Hears vd Urban Hilding. Samtidigt ser han att mediekonsumtionen under sommaren återgått till ett mer normalläge.

Ämnen i artikeln:

MediebyråbarometernUrban HildingHear

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Under sommarmånaderna juni och juli minskade medieinvesteringarna, förmedlade genom Sveriges Mediebyråers medlemmar, med 400 miljoner kronor. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev