Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Här är mediebyråerna som fått nya kunder – Systembolaget och Åhléns byter partners

Publicerad: 18 augusti 2020, 10:00

Kristina Stutterheim, Systembolaget, och Cecilia Mortimer Meurling, Åhléns, har under våren lett pitcher för att hitta nya mediebyråer.

Åhléns och Systembolaget är två av de mer namnkunniga annonsörerna som bytt mediebyrå under våren. Åhléns efter hela 19 år med samma partner. ✓Pitchintensiv höst väntar ✓Systembolaget fick köra digital pitch ✓Mindshare drar ner på nykundsbearbetningen ✓Kunderna som bytt mediebyrå under Q2

Ämnen i artikeln:

ÅhlénsSystembolagetScreamWavemakerHearMindshare

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Det var i början av juni som det stod klart att Åhléns byter mediebyrå – efter 19 år med Mindshare. Utan en officiell upphandling valde Åhléns istället att lägga

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev