Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Här är huvudjuryn för Stockholm Media Award

Publicerad: 5 maj 2021, 06:39

Huvudjuryn i Stockholm Media Award, som leds av Lisa Palm Danielsson.

Lisa Palm Danielsson blir ordförande för den nio personer starka huvudjuryn som ska utse vinnare i Stockholm Media Award.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media AwardStockholm Media Week

På grund av pandemin ställdes Stockholm Media Week och tävlingen Stockholm Media Award in i fysisk form förra året. I stället anordnades en digital version.

I år är dock både eventet och tävlingen tillbaka som vanligt och ska arrangeras på Berns i Stockholm 16–17 november.

I tävlingens huvudjury utses Lisa Palm Danielsson, generalsekreterare för Ronald McDonald Barnfond, till ordförande. Huvudjuryn ska utse nominerade och vinnare i kategorierna Årets Kampanj och Årets Annonsör.

– Jag ser verkligen fram emot kommande juryarbete – det ska bli jättespännande att diskutera kommunikation med denna grupp med olika kompetenser och erfarenheter, säger Lisa Palm Danielsson i ett pressmeddelande.

Hela huvudjuryn för Stockholm Media Award

Lisa Palm Danielsson, juryordförande, generalsekreterare Ronald McDonald Barnfond

Linda Olsson, director of global marketing, Lindex

Ulrica Bååthe, head of brand and marketing communications, Preem

Olle Borgstav, CEO, TBS

Petter Janbell, head of strategy, Carat

Ida Fröjdh, head of insight and analytics, Bizkit Havas

Hanna Ternström, client director, Familjen

Kim Saxberg, strategic planner, The Take

Gustaf Sehlstedt, CEO, Le Bureau

Stockholm Media Week och Stockholm Media Award arrangeras av Sveriges Mediebyråer.

LÄS ÄVEN: Stockholm Media Week arrangeras på Berns i höst 

Madeleine Nilsson

Reporter

madeleine.nilsson@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.