Mediebyråer
Hållbarhet, transparens och mediestöd – Här är branschorganisationernas viktigaste frågor 2022
Publicerad: 19 januari 2022, 06:56
Johan Taubert (TU), Kerstin Neld (Sveriges Tidskrifter), Kenneth Danielsson (IAB), Hanna Riberdahl (Sveriges Annonsörer) och Daniel Eriksson (Sveriges Mediebyråer) berättar för Dagens Media vilka fokusområden de ser under det kommande året.
Tre veckor har gått på det nya året – och arbetet på branschorganisationerna är nu i full gång. Men vilka är deras viktigaste frågor under 2022? Och hur kommer de att drivas? Dagens Media har tagit ett snack om saken med TU, Sveriges Tidskrifter, IAB, Sveriges Annonsörer och Sveriges Mediebyråer.
Ämnen i artikeln:
TUSveriges TidskrifterIABSveriges AnnonsörerSveriges MediebyråerCross Media MeasurementNär det nya coronaviruset började spridas på allvar våren 2020 var det nog få som trodde att det skulle komma att vända upp och ned på vår tillvaro under så
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.