Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Group M släpper annonsalgoritm för B2B

Publicerad: 21 januari 2021, 12:49

På bild: Daniel Thornér, AI manager på Group, samt Jan Casserlöv, marketing & CEX manager på Toyota som har testat algoritmen.

Group M har tagit fram en algoritm för B2B som ska hjälpa annonsörer att nå ut trots GDPR.


Ämnen i artikeln:

Group MAI

GDPR har som bekant satt käppar i hjulet för företag som vill nå ut till specifika kunder och gjort det svårare att skräddarsy sin marknadsföring. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Group MAI

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.