Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag11.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Group M:s nya giv: self service-plattform för native

Publicerad: 22 Augusti 2019, 09:59

Johan Olsson och Jonas Viksten är ansvariga för plistas self-serviceplattform på GroupM.

Foto: Press

Skapa och lägg upp din egna reklamkampanj via en plattform – så ser framtiden ut inom native. I alla fall om man får tro Group M, som nu lanserar en self service-plattform för programmatisk native.


Ämnen i artikeln:

native advertising

Mediebyrågruppen Group M blir först i Norden med att lansera en self service-plattform för programmatiska native-annonser. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

native advertising

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.