Mediebyråer
Fyra nya kategorier i Stockholm Media Award
Publicerad: 24 maj 2022, 08:00
”Syftet med de nya kategorierna är att premiera personliga prestationer”, säger verksamhetsansvariga Lena Regeheim.
I år utökas Sveriges Mediebyråers tävling Stockholm Media Award med fyra nya tävlingskategorier.
För första gången kommer Årets mediebyråhjälte, Årets medierådgivare, Årets mediebyråledare och Årets mediesäljare att utses i den årligt återkommande medietävlingen Stockholm Media Award.
Vilka som är med och tävlar presenteras i augusti och vinnarna avslöjas under galamiddagen på Stockholm Media Week den 15 september.
– Syftet med de nya kategorierna är att premiera personliga prestationer. Stockholm Media Award har under alla år främst fokuserat på kunskapsöverföring, där vi har lyft fram det goda arbetet och exemplen. Det kommer vi fortsätta att göra men väljer nu även att utöka, och därmed bredda tävlingen, i och med de nya kategorierna där vi vill lyfta och prisa personliga prestationer, säger verksamhetsansvariga Lena Regeheim.
LÄS OCKSÅ: De dömer i Stockholm Media Award 2022