Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Från spretig reklam till utmanarposition och holistisk mediestrategi – så har Grönklittsgruppen tänkt om

Publicerad: 7 december 2021, 11:37

”Det fanns inget reklamkoncept, ingen strategisk positionering av vad vi är och vad vi står för”, säger Jeff Jackett som klev in som kommersiell chef på Grönklittsgruppen 2021.

Foto: Privat

Sedan marknadsföringsveteranen Jeff Jackett gick in som kommersiell chef på Grönklittsgruppen har skidbolaget vänt upp och ned på sina medieköp och sin marknadsföringsstrategi. ”Investeringar i marknadsföring är minst lika viktiga som investeringar i exempelvis en ny skidlift”, säger Jeff Jacket, till Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

OMDJeff Jackett

I februari i år klev Jeff Jackett in som kommersiell chef för Grönklittsgruppen med skidanläggningar i Orsa och Tänndalen. Jeff Jackett har en lång bakgrund inom marknadsföringsbranschen från sina roller

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

OMDJeff Jackett

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.