onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Från mediestrateger till affärskonsulter – så måste mediebyråerna utvecklas framåt

Publicerad: 28 november 2022, 06:47

Foto: Bulat Silvia

Hur ser framtiden för nätverksbyråer vs fristående byråer ut? Allt fler pratar om vikten av att bli en ”one stop-shop”, men är det ens möjligt? Byråvalskonsulten Christina Wihlner Lentell och Sveriges Mediebyråers vd Benjamin Holmfred resonerar om mediebyråernas framtid.

Ämnen i artikeln:

Tema: Mediebyråernas förändrade rollDigitala temaveckorBenjamin HolmfredSveriges MediebyråerToppnyheter förmiddag

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Behoven hos mediebyråernas kunder har förändrats en hel del de senaste åren i takt med att medielandskapet har fragmenterats. Ett företags kommunikation handlar inte längre enbart om att kommunicera produkter

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev