Mediebyråer
Från mediestrateger till affärskonsulter – så måste mediebyråerna utvecklas framåt
Publicerad: 28 november 2022, 06:47
Foto: Bulat Silvia
Hur ser framtiden för nätverksbyråer vs fristående byråer ut? Allt fler pratar om vikten av att bli en ”one stop-shop”, men är det ens möjligt? Byråvalskonsulten Christina Wihlner Lentell och Sveriges Mediebyråers vd Benjamin Holmfred resonerar om mediebyråernas framtid.
Ämnen i artikeln:
Tema: Mediebyråernas förändrade rollDigitala temaveckorBenjamin HolmfredSveriges MediebyråerToppnyheter förmiddagBehoven hos mediebyråernas kunder har förändrats en hel del de senaste åren i takt med att medielandskapet har fragmenterats. Ett företags kommunikation handlar inte längre enbart om att kommunicera produkter
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.