tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Från mediestrateger till affärskonsulter – så måste mediebyråerna utvecklas framåt

Publicerad: 28 november 2022, 06:47

Foto: Bulat Silvia

Hur ser framtiden för nätverksbyråer vs fristående byråer ut? Allt fler pratar om vikten av att bli en ”one stop-shop”, men är det ens möjligt? Byråvalskonsulten Christina Wihlner Lentell och Sveriges Mediebyråers vd Benjamin Holmfred resonerar om mediebyråernas framtid.

Ämnen i artikeln:

Tema: Mediebyråernas förändrade rollDigitala temaveckorToppnyheter förmiddagBenjamin HolmfredSveriges Mediebyråer

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Behoven hos mediebyråernas kunder har förändrats en hel del de senaste åren i takt med att medielandskapet har fragmenterats. Ett företags kommunikation handlar inte längre enbart om att kommunicera produkter

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev