Mediebyråer
Från mediestrateger till affärskonsulter – så måste mediebyråerna utvecklas framåt
Publicerad: 28 november 2022, 06:47
Foto: Bulat Silvia
Hur ser framtiden för nätverksbyråer vs fristående byråer ut? Allt fler pratar om vikten av att bli en ”one stop-shop”, men är det ens möjligt? Byråvalskonsulten Christina Wihlner Lentell och Sveriges Mediebyråers vd Benjamin Holmfred resonerar om mediebyråernas framtid.
Ämnen i artikeln:
Tema: Mediebyråernas förändrade rollDigitala temaveckorToppnyheter förmiddagBenjamin HolmfredSveriges MediebyråerBehoven hos mediebyråernas kunder har förändrats en hel del de senaste åren i takt med att medielandskapet har fragmenterats. Ett företags kommunikation handlar inte längre enbart om att kommunicera produkter
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.