Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Företagskulturen avgörande för att behålla mediebyråtalangerna

Publicerad: 12 september 2022, 06:00

Daniel Källberg, vd på PHD, Urban Hilding, vd på Hear, Niclas Fröberg, vd på Tre Kronor och Alexandra Nyholm, COO på PHD.

Mediebyråerna är rörande överens – företagskulturen är avgörande när det handlar om att behålla personal. Så här jobbar Tre Kronor, PHD och Hear.
✓Ökad konkurrens om talangerna
✓Personlig utveckling en hygienfaktor
✓Trygghet tar större plats


Ämnen i artikeln:

Tre Kronor MediaPHDHearTema: Talangjakten 2022Toppnyheter förmiddagDigitala temaveckor

Kunder, techbolag, reklambyråer, specialistbyråer, mediehus. Listan kan göras lång över bolag som är ute efter mediebyråernas kompetens. När annonsörerna själva startar inhousebyråer och konsultbranschen drar i mediebyråernas specialister har konkurrens

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev