Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag22.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Förändrade beteenden ger nystartade The Foundation skjuts: ”Vi ser ingen avmattning”

Publicerad: 16 December 2020, 11:01

Att vara nära sina uppdragsgivare är avgörande, enligt Tomas Dunard, vd och partner på The Foundation: ”Vi vill driva igenom förändringen – tillsammans med kunden”.

Media Family sjösatte sin nya managementbyrå The Foundation mitt under coronautbrottet. Men lanseringen har gått över förväntan. Grundaren Tomas Dunard om byråns ✓ Utmaningar ✓ Expansionsplaner ✓ Mål.


Ämnen i artikeln:

Scream

I våras – mitt under coronapandemin – slog byråkoncernen Media Family, som bland annat äger Scream och Hear, upp dörrarna till sin nya managementbyrå The Foundation i Malmö.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Scream

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.