Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Flitigt pitchande trots coronakrisen – Lindex, Zmarta och CDON väljer ny mediebyrå

Publicerad: 29 April 2020, 09:16

Benjamin Holmfred, vd på IUM, och Cecilia Sundström, vd på Wavemaker.

Foto: Press / Janne Næss

Kunderna fortsätter att genomföra mediebyråpitcher. Bland de annonsörer som bytt mediebyrå under årets första kvartal märks bland annat Lindex och Zmarta. ✓Svårare pitcharbete i krisen ✓Byråerna som permitterar ✓Så påverkas kundrelationen


Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktcoronavirusetDentsu AegisWavemakerIUMPHDLindexBenjamin HolmfredGroup M

Strax innan coronapandemin slog till i Sverige avgjordes Lindex jättepitch, som inleddes redan i augusti förra året.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.