måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Flitigt pitchande trots coronakrisen – Lindex, Zmarta och CDON väljer ny mediebyrå

Publicerad: 29 april 2020, 09:16

Benjamin Holmfred, vd på IUM, och Cecilia Sundström, vd på Wavemaker. Foto: Press / Janne Næss

Kunderna fortsätter att genomföra mediebyråpitcher. Bland de annonsörer som bytt mediebyrå under årets första kvartal märks bland annat Lindex och Zmarta. ✓Svårare pitcharbete i krisen ✓Byråerna som permitterar ✓Så påverkas kundrelationen

Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktMediebyråbytenDentsu AegisLindexPHDIUMWavemakerGroup MBenjamin HolmfredCoronaviruset

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Strax innan coronapandemin slog till i Sverige avgjordes Lindex jättepitch, som inleddes redan i augusti förra året.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev