Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Experternas analys – så bör annonsörer navigera i krisen

Publicerad: 7 April 2020, 09:14

Maria Sedlenieks, insight strategist på Dentsu Data Services och Urban Hilding, vd på Hear.

Publicister som rear ut ytor, nya mönster inom e-handel och törst efter sådant förgyller vardagen. Dentsu Aegis och Hear analyserar hur annonsörernas spelplan förändrats sedan coronakrisen slog till.


Ämnen i artikeln:

HearcoronavirusetDentsu AegisUrban Hilding

Att situationen för annonsörer och publicister förändrats kraftigt sedan coronasmittan började spridas, är ingen hemlighet.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.