Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Experternas analys – så bör annonsörer navigera i krisen

Publicerad: 7 april 2020, 09:14

Maria Sedlenieks, insight strategist på Dentsu Data Services och Urban Hilding, vd på Hear.

Publicister som rear ut ytor, nya mönster inom e-handel och törst efter sådant förgyller vardagen. Dentsu Aegis och Hear analyserar hur annonsörernas spelplan förändrats sedan coronakrisen slog till.


Ämnen i artikeln:

HearcoronavirusetDentsu AegisUrban Hilding

Att situationen för annonsörer och publicister förändrats kraftigt sedan coronasmittan började spridas, är ingen hemlighet.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.