Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Dentsu Aegis räknar med ”the new normal” efter sommaren

Publicerad: 15 maj 2020, 09:32

Dentsu Aegis Sverige-vd Nike Carlstoft tror och hoppas att allt ska återgå till det mer normala om tre, fyra månader.

Foto: Janne Næss

POSTCORONA DEL 2. Dentsu Aegis byråer förbereder sig för och lägger upp medieplaner och strategier för en ny verklighet efter corona. ”Vi räknar med och planerar för en vändning efter sommaren”, säger Sverige-vd:n Nike Carlstoft.


Ämnen i artikeln:

Dentsu AegisNike CarlstoftCoronaviruset

På vilket sätt kan krisen fungera som en digital katalysator? Hur ser medievärlden ut post-corona? Dagens Media vände sig till cheferna på sex olika bolag för svar. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.