Mediebyråer
De dömer i Stockholm Media Award 2022
Publicerad: 13 april 2022, 11:20
Huvudjuryn som utser Årets kampanj och Årets annonsör i Stockholm Media Award är klar – Preems Ulrica Bååthe utsedd till ordförande.
Ämnen i artikeln:
Stockholm Media WeekHuvudjuryn för Stockholm Media Award har utsetts. Ulrica Bååthe, head of brand and strategic marketing communications på Preem, tar plats som juryordförande under de kommande tre åren.
– Det känns både spännande och hedrande att utses till juryordförande för en av Sveriges största medietävlingar. Jag ser verkligen fram emot kommande juryarbete och jag är lika glad som stolt över att få leda denna ytterst kompetenta jurygrupp. Jag hoppas på många intressanta diskussioner kring kommunikation, strategi och kreativitet, säger Ulrica Bååthe, i en kommentar.
Huvudjuryn utser Årets kampanj och Årets annonsör i tävlingen.
Huvudjuryn 2022:
De nominerade i tävlingen kommer att tillkännages senare i vår.
Stockholm Media Award prisar innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar. Pris delas ut i fyra olika kategorier: Årets Kampanj, Årets Annonsör, Årets Branschpersonlighet och Årets Säljorganisation. Tävlingen arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 15 september.