Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag14.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Därför inleder Mindshare och Hill+Knowlton Strategies ett samarbete

Publicerad: 11 december 2020, 06:28

Kundvinsten av Visit Sweden är ett resultat av byråernas samarbete.

Mediebyrån och pr-byrån går ihop och samarbetar för att komplettera varandras erbjudanden. ”Det gäller att man har en öppen och tydlig dialog”, säger Clara Grelsson, vd på Mindshare om partnerskapet.


Ämnen i artikeln:

Hill KnowltonMindshare

För ungefär ett år sedan var Mindshares vd Clara Grelsson på WPP-utbildning i Frankrike. På plats var även folk från pr-byrån Hill+Knowlton. Under utbildningsveckan dök ett namn gång på gång

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Hill KnowltonMindshare

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.