Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

lördag15.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Därför har du mycket att vinna på att hålla kvar dina medieinvesteringar

Publicerad: 12 oktober 2020, 05:08

Håkan Gustafsson på PHD, Clara Grelsson på Mindshare och Jenny Leeb på Bizkit Havas om varför varumärkesbyggandet fortsatt är extremt viktigt under ekonomisk kris.

Den annonsör som vågar och kan hålla kvar sina medieinvesteringar under krisen har mycket mer att vinna än den som bromsar, enligt mediebyråexperterna.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetPHD

Historien upprepar sig om och om igen. Under kristider väljer många annonsörer att kapa sina medieinvesteringar när försäljningen viker. Men annonsörer har mycket att förlora på att dra ned alltför

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

coronavirusetPHD

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.