Få hela storyn
Starta din prenumeration
Mediebyråer
Publicerad: 12 Oktober 2020, 05:08
Håkan Gustafsson på PHD, Clara Grelsson på Mindshare och Jenny Leeb på Bizkit Havas om varför varumärkesbyggandet fortsatt är extremt viktigt under ekonomisk kris.
Den annonsör som vågar och kan hålla kvar sina medieinvesteringar under krisen har mycket mer att vinna än den som bromsar, enligt mediebyråexperterna.
Historien upprepar sig om och om igen. Under kristider väljer många annonsörer att kapa sina medieinvesteringar när försäljningen viker. Men annonsörer har mycket att förlora på att dra ned alltför
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.