Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Captivate vinner Hero Gaming efter rekordsnabb pitchprocess

Publicerad: 15 december 2020, 06:43

Captivate, med stöttning från systerbyrån Howcom, vinner uppdraget för Hero Gaming. Daniel Nellhard, grundare av Captivate, Mikael Jansson, marknadschef på Hero Gaming och Martin Andréasson, tradingchef på Howcom-gruppen.

Nystartade Captivate vinner mediebyråuppdraget för Hero Gaming. Pitchen genomfördes i princip på bara tre veckor. ✓Nyskapande pitchprocess ✓Så hanterades pitchen ✓Kraven på annonsören


Ämnen i artikeln:

Captivate

Totalt träffade Hero Gaming sju byråer, tre nätverksbyråer och fyra lokala byråer. En mediebyråpitch tar vanligtvis flera månader att genomföra, men Hero Gaming tog sig igenom processen på bara tre

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Captivate

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News