Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Cancerfonden väljer Scream: ”De har ett digitalt mindset”

Publicerad: 18 maj 2021, 08:46

Veronica Espmark, marknadschef Cancerfonden.

Cancerfonden har valt Scream som ny mediebyrå.


Cancerfonden vill göra innovativa och kreativa medieköp och kanalval och vässa sina målgruppsanalyser och växla upp sin digitalisering. Därför föll valet på Scream. Det framgår av ett pressmeddelande.

I Scream har enligt Cancerfonden ”hög affärsförståelse och förståelse för hur kreativitet, data, insikter och nytänkande kan stärka relationen till både befintliga och framtida givare”.

– De har ett digitalt mindset och erfarenhet av organisationer som genomgår en digital transformation och har fokus på kostnadseffektivitet, säger Veronica Espmark, marknadschef på Cancerfonden i pressmeddelandet.

David Gustavsson

Reporter

david.gustavsson@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.