tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Björn Axén väljer Bizkit Havas

Publicerad: 24 januari 2023, 07:16

Johanna Ekmark (kundansvarig Bizkit Havas), Viktoria Ruocco (digital lead Bizkit Havas), Fanny Axelsson (marknadsprojektledare Björn Axén), Karolina Strand (marknadschef Björn Axén) och Jenny Leeb, vd för Bizkit Havas.

Mediebyrån Bizkit Havas får ansvar för frisör- och hårvårdsvarumärket Björn Axéns medieköp och strategi.

Ämnen i artikeln:

Bizkit HavasMediebyråbytenNyheter

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Redan 1963 startade hårvårdsvarumärket Björn Axén. Sedan dess har det utvecklats en hel del och i dag är driver företaget såväl salonger som säljer hårdvårdsprodukter.

Och framåt är planen att växa än mer genom att utveckla varumärket. Till sin hjälp har de därför tagit mediebyrån Bizkit Havas.

– Vi är otroligt glada och stolta över samarbetet med Björn Axén. Det är ett välkänt och anrikt varumärke där vi nu får äran att bidra med vår kunskap inom media och kommunikation, säger Jenny Leeb, vd för Bizkit Havas, i ett pressmeddelande.

På Björn Axén välkomnar man det nya samarbetet.

– 2023 är ett extra spännande år för oss, då vi utöver flera starka produktlanseringar även firar 60-årsjubileum till hösten. Vi är därför väldigt glada för valet av mediebyrå, då vi behöver en fullservicebyrå som kan hjälpa oss med mediestrategi men även bistå med kreativ kunskap och analys när det behövs, säger Karolina Strand, marknadschef på Björn Axén.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev