Mediebyråer
Ännu inga planer på att ställa in Stockholm Media Week
Publicerad: 11 mars 2020, 10:13
Många är de branschevenemang som nu ställs in på grund av coronautbrottet. Men Stockholm Media Week är inte ett av dem.
Foto: Janne Naess
Det nya coronaviruset får arrangör efter arrangör att ställa in sina branschevenemang. Men något sådant beslut har ännu inte fattats kring Stockholm Media Week, enligt projektledaren Marina Ahlberg på Sveriges Mediebyråer.
Om drygt två månader, den 6–7 maj, arrangerar Sveriges Mediebyråer branscheventet Stockholm Media Week. Evenemanget brukar, enligt Sveriges Mediebyråer, locka omkring 900 besökare fördelat på de två dagarna.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.