fredag31 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Ännu inga planer på att ställa in Stockholm Media Week

Publicerad: 11 mars 2020, 10:13

Många är de branschevenemang som nu ställs in på grund av coronautbrottet. Men Stockholm Media Week är inte ett av dem.

Foto: Janne Naess

Det nya coronaviruset får arrangör efter arrangör att ställa in sina branschevenemang. Men något sådant beslut har ännu inte fattats kring Stockholm Media Week, enligt projektledaren Marina Ahlberg på Sveriges Mediebyråer.

Ämnen i artikeln:

Sveriges MediebyråerStockholm Media WeekCoronaviruset

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Om drygt två månader, den 6–7 maj, arrangerar Sveriges Mediebyråer branscheventet Stockholm Media Week. Evenemanget brukar, enligt Sveriges Mediebyråer, locka omkring 900 besökare fördelat på de två dagarna.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev